Перейти до вмісту Перейти до головної навігації Skip to footer

Рішення №54

 

У К Р А Ї Н А

ФОРТЕЧНА РАЙОННА У М. КРОПИВНИЦЬКОМУ РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

 

 

 

 

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від «20» липня 2021 року                                                                       № 54

 

Про роботу зі зверненнями громадян

в апараті районної у місті ради та її

виконавчих органах

за І півріччя 2021 року

        

         Керуючись підпунктом 1 пункту «б» статті 38, статтею 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян»,  Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», заслухавши  інформацію завідувача загального відділу виконавчого комітету О.Новак про стан роботи зі зверненнями  громадян в апараті районної у місті ради та її виконавчих   органах  за І півріччя 2021 року, виконавчий комітет районної у місті ради

 

В И Р І Ш И В:

 

         1. Інформацію завідувача загального відділу виконавчого комітету                О. Новак про стан роботи зі зверненнями  громадян в апараті районної у місті ради та її виконавчих  органах  за І півріччя 2021 року взяти до уваги.

 

         2. Роботу зі зверненнями громадян визнати такою, що відповідає вимогам чинного законодавства України.

 

 

 

 

        

2

 

3.  Керівникам виконавчих органів районної у місті ради постійно тримати  на контролі терміни та якість розгляду звернень громадян відповідно до чинного законодавства України.

 

 

 

 

 

Голова районної у місті ради                        Віктор  ЗАКАБЛУКОВСЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олена Давидова 35 12 71

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу зі зверненнями громадян в апараті

 Фортечної  районної у  м. Кропивницькому ради

та її виконавчих органах за І півріччя 2021 року

 

         Робота зі зверненнями громадян в апараті Фортечної районної у                м. Кропивницькому ради та її виконавчих органах протягом І півріччя                 2021 року велася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів, які регулюють роботу у цій сфері.

 

         Прийом громадян здійснювався систематично у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, відповідно до затвердженого графіку. Графіки прийому керівництвом районної у місті ради доведено до відома громадян шляхом оприлюднення на дошках оголошень, розміщених у приміщеннях виконавчого комітету районної у місті ради та її виконавчих органах, і на офіційному вебсайті районної у місті ради.

        

        До виконавчих органів районної у місті ради протягом звітного періоду надійшло 309 звернень. У порівнянні з І півріччям 2020 року, коли значна кількість звернень надходила з питань соціального захисту, кількість звернень зменшилась майже на 50%, оскільки, відповідно до рішення Кропивницької міської ради від 25 березня 2021 року № 168 «Про обсяги і межі повноважень, які визначаються Кропивницькою міською радою Подільській та Фортечній районним у місті Кропивницькому радам восьмого скликання та їх виконавчим органам», ці повноваження районній у місті раді не визначено.

 

         Серед тих громадян, які у своїх зверненнях зазначили свій соціальний стан, є: 11 одиноких матерів, один учасник  ліквідації наслідків  аварії  на  Чорнобильській   АЕС,  два  учасники  бойових дій, шість осіб з інвалідністю  ІІІ групи, чотири особи з інвалідністю  ІІ групи, дві особи з інвалідністю                 І групи, чотири багатодітні сім’ї. Серед громадян, що звертались до районної у місті ради та її виконавчих органів, переважають найменш захищені категорії населення. Ці категорії громадян потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих проблем.

 

 

 

 

2

 

         За звітний період громадянами, які звернулись до апарату районної у  місті  ради та її виконавчого комітету, виконавчих органів районної у  місті ради, порушено 309 питань, з них:

 

соціального захисту                                                                       – 262;

житлової політики                                                                         – 1;

комунального господарства                                                                    – 8;

охорони здоров’я                                                                         – 1;

діяльності органів місцевого самоврядування                                      – 12;

діяльності місцевих органів виконавчої влади                                     – 1;

інші                                                                                                         24 .

 

         За результатами роботи у І півріччі 2021 році, позитивно вирішено               193 звернень громадян. По 88 зверненнях надано вмотивовані роз’яснення працівниками виконавчих органів. Ще 12 звернень перебуває на контролі, як такі, що потребують додаткового часу для їхнього вирішення.

 

         У зв’язку з тим, що до виконавчих органів районної у місті ради надходять звернення громадян через Кіровоградський обласний регіональний контактний центр, телефонну урядову «гарячу лінію» та сервісний центр муніципальних послуг «Гарячу лінію міського голови А. Райковича» було зареєстровано чотири дублетних звернення.

 

          Виконавчі органи районної у місті ради своєчасно вживають всебічні заходи для вирішення питань, порушених громадянами у своїх зверненнях. Так, за звітний період надійшло та позитивно вирішено  два  колективних звернення за підписами 15-ти громадян з питань соціального захисту.

 

При необхідності, питання вирішуються із залученням голів квартальних комітетів району, спеціалістів житлово-експлуатаційних організацій міської ради, відповідальних працівників управлінь і відділів Міської ради м. Кропивницького (за згодою) та правоохоронних органів.

 

         Працівники загального відділу виконавчого комітету районної у місті ради опрацьовують звернення громадян відповідно до Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому у виконавчому комітеті Фортечної районної у м. Кропивницькому ради, яке затверджено рішенням виконавчого комітету 16 квітня 2019 року № 29.

 

На особистий прийом до голови районної у місті ради звернулось                 58 громадян для  вирішення питання щодо приєднання домоволодіння до меж квартального комітету Фортечного району, ремонту та відновлення  дорожнього     покриття,      кронування     та    видалення   дерев,     ліквідація

                                                    3

 

сміттєзвалищ, порушення добросусідських відношень, благоустрою району, облаштування доріг відповідними дорожніми знаками та відмітками, визначення місць збору твердих побутових відходів на території квартального комітету, дезінфекції криниць загального користування. Частину питань було своєчасно та якісно розглянуто і вирішено позитивно, а іншу частину направлено за належністю для розгляду по суті.

 

          Працівниками виконавчого комітету районної у місті ради та її виконавчих органів звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їхнього надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення,- невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їхнього отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. Остаточне  вирішення питань тримається на контролі. Розгляд таких  заяв ставиться на додатковий контроль, і тільки після остаточного вирішення питання заявник отримує відповідь, а звернення знімається з контролю.

 

         Одним з основних завдань виконавчого комітету районної у місті ради залишається своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їхнє надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо подальшого упередження скарг, а також реалізацію конституційних прав, свобод людини й громадянина.

 

 

 

 

 

 

Завідувач загального відділу

виконавчого комітету                                                              Ольга НОВАК