Перейти до вмісту Перейти до головної навігації Skip to footer

Рішення №29

 

У К Р А Ї Н А

 

ФОРТЕЧНА РАЙОННА У МІСТІ КРОПИВНИЦЬКОМУ РАДА

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                         

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від «17» березня 2020 року                                                                  №29

 

Про роботу адміністративної

комісії при виконавчому комітеті

районної у місті ради у 2019 році

 

        Керуючись пунктом 2 частини другої статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію завідувача відділу кадрового та правового забезпечення виконкому Голуб Т.В. про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної у місті ради у 2019 році, виконавчий комітет районної у місті ради

 

В И Р І Ш И В:

 

         1. Інформацію завідувача відділу кадрового та правового забезпечення виконавчого комітету Голуб Т.В. про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної у місті ради у 2019 році взяти до відома.

 

         2. Роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті районної у місті ради у 2019 році визнати такою, що відповідає вимогам  адміністративного законодавства України.

 

 

 

Голова районної у місті ради                                                                 О. Кришко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голуб Т.В.  22 97 79

 

 

 

ІНФОРМАЦІЯ

про роботу адміністративної комісії при виконавчому комітеті Фортечної  районної у м. Кропивницькому ради у 2019 році

         Відповідно до статті 215 Кодексу України про адміністративні правопорушення та повноважень, визначених міською радою районним у місті радам, при виконавчому комітеті районної у місті ради створена та діє на громадських засадах адміністративна комісія.

У своїй роботі адміністративна комісія керується Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законом України «Про благоустрій населених пунктів», Правилами благоустрою території міста Кропивницького, затвердженими рішенням міської ради від                                   18 грудня 2019 року № 3054, Положенням про адміністративну комісію при виконавчому комітеті районної у місті ради.

Адміністративна комісія розглядає справи про адміністративні правопорушення, віднесені чинним законодавством до її компетенції, забезпечує своєчасне, всебічне і об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та застосовує до винних осіб адміністративні стягнення у межах санкцій статей Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Так, у 2019 році проведено 24 засідання адміністративної комісії.

Кількість протоколів, які надійшли до розгляду адміністративної комісії – 417,  розглянуто 393 адміністративні справи, з них: 389 справ – за статтею 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів);                     4 справи – за статтею 212-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (несвоєчасна реєстрація народження дитини).

Притягнуто до адміністративної відповідальності з накладенням адміністративного стягнення у вигляді штрафу – 224 особи, звільнено від адміністративної відповідальності з оголошенням усного зауваження – 19 осіб, закрито у зв’язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення – 150 справ, повернуто без розгляду – 24 адміністративні протоколи у зв’язку з їх неналежним оформленням. Загальна сума накладених штрафів склала 99195 грн., сплачено добровільно та надійшло до районного у місті бюджету – 58744 (у порівнянні  з 2018 роком – 28390 грн.).

         В судовому порядку скасована дві постанови адміністративної комісії.

Таким чином, основним завданням адміністративної комісії є виховання громадян, керівників підприємств, установ, організацій, фізичних осіб – підприємців у дусі неухильного додержання Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою міста Кіровограда, чесного ставлення до громадського обов’язку, поваги до прав, честі і гідності громадян, та запобігання вчиненню нових адміністративних правопорушень мешканцями нашого району.

 

Завідувач відділу кадрового

та правового забезпечення виконкому                                                Т. Голуб